Zakelijke Mobiliteit: één app, één factuur in KBC Mobile
Na talloze mobiliteitsintegraties voor particulieren in KBC Mobile, vereenvoudigen we nu ook het leven van ondernemers en alle houders van een professionele rekening.
Met ‘Zakelijke Mobiliteit’ verwerken ze maandelijks slechts één factuur voor al hun zakelijke verplaatsingen.
‘Zakelijke Mobiliteit’: dé totaaloplossing in KBC Mobile voor ondernemers
Vanaf april 2023 bundelen ook zakelijke gebruikers bij KBC hun treintickets, parkeersessies en tankbeurten op één maandelijkse factuur.
Met Zakelijke Mobiliteit:
- Bundelen ze hun zakelijke verplaatsingen in één app.
- Recupereren ze de btw en de kosten van hun mobiliteitsuitgaven.
- Besparen ze op boekhoudkosten omdat ze maandelijks slechts één factuur verwerken.
- Hebben ze geen fysieke parkeer- en brandstofkaarten meer nodig.
- Krijgen ze korting op tankbeurten.
Ondernemer en klaar om je mobiliteitsbeheer te vereenvoudigen?
Olympus Mobility en KBC
Olympus Mobility en KBC werken al samen sinds 2018.
We integreerden heel wat mobiliteitsopties voor particulieren in KBC Mobile. Denk maar aan het kopen van tickets bij NMBS en de Lijn, parkeren bij Q-Park en met 4411, tanken bij Q8 of het reserveren van een Cambio.
Daar genieten ook de KBC gebruikers van.
Elke dag kopen duizenden mensen hun tickets via KBC Mobile.
Met al die keuzemogelijkheden is het geen wonder dat KBC zichzelf al enkele jaren de beste banking app van België mag noemen en wereldwijd behoort tot de top 3.
Dat succes breiden we nu uit naar ondernemers en houders van een professionele rekening.
Want één app, dat hebben we gerealiseerd. Maar één factuur? Dat ontbrak nog in KBC Mobile.
Met Zakelijke Mobiliteit genieten ook ondernemers van administratieve vereenvoudiging. Bye-bye aan het bewaren en verwerken van tal van bonnetjes en tickets.