Brand Impact

“Met de vlotte service van Olympus Mobility zijn we ervan overtuigd dat we de juiste partner kozen”

Met de komst van COVID-19 was het vrij snel duidelijk dat thuiswerken de nieuwe norm blijft bij Brandimpact. Bedrijfswagens en vaste abonnementskosten bij NMBS en De Lijn leken ons voortaan niet meer optimaal.

We gingen op zoek naar de meest efficiënte manier om een flexibel mobiliteitsbeleid in te voeren. Via Olympus Mobility kunnen onze medewerkers voortaan zelf hun tickets aankopen en km- en parkeervergoedingen registreren. En dit alles binnen 1 app met één maandelijkse factuur. Een administratieve droom vinden we.   

Na het gratis demo gesprek hebben we ons account meteen geactiveerd. We hadden nog enkele bijkomende vragen, en werden daar meteen in bijgestaan. Met de vlotte service van Olympus Mobility zijn we ervan overtuigd dat we de juiste partner kozen. 

Kostenefficiëntie en duurzaamheid zijn 2 zaken waar we op willen focussen. Een digitaal platform dat ons heel wat administratie bespaart en goedkoper uitkomt door slimmere en duurzame vervoerscombinaties, is daar een mooi begin van geloven we.