Vlot beheer van je cafetariaplan

Biedt je bedrijf zijn medewerkers een cafetariaplan aan? Maak het jezelf én je werknemers gemakkelijk en geef het beheer ervan in handen van Olympus Mobility. De flexibiliteit en het gebruiksgemak van de Olympus app zijn zowel voor werkgever als werknemer een enorme plus.

  • Je werknemer schaft de meeste mobiliteitsdiensten rechtstreeks in de Olympus app aan.
  • Als werkgever betaal je enkel de verbruikte mobiliteit. Je krijgt daarvoor één maandelijkse factuur waarvan je de btw kan recupereren.
  • Het beheerportaal verwerkt ook uitzonderlijke uitgaven.

Cafetariabudget in de Olympus Mobility-app

Als werkgever kan je op elk moment de status van het budget van je werknemer opvolgen. Alle uitgaven worden netjes gescheiden gehouden van de dienstverplaatsingen. Zelfs voor 10-rittenkaarten is er geen vermenging mogelijk.

Maandelijks levert het Olympus beheerportaal je de nodige rapporten die je als werkgever kan gebruiken voor je sociaal secretariaat.

De werknemer kan in de Olympus Mobility-app voor elke transactie kiezen aan welk budget de kost moet gelinkt worden.

  • business budget : voor cafetariaplannen 
  • Mobiliteitsbudget : conform de fiscale wetgeving 2019
  • privé budget : voor privé uitgaven gekoppeld met de persoonlijke bank- of kredietkaart van de werknemer.

Implementeer een cafetariaplan met Olympus Mobility en haar partners

Olympus Mobility werkt samen met partners die heel wat expertise hebben op het vlak van cafetariaplannen. Deze partners begeleiden en ondersteunen jullie met de opzet en implementatie ervan.

KPMG is naast partner een zeer trouwe klant. In dit interview met Mobility Manager, Peter Van de Velde, lees je hoe KPMG duurzame mobiliteit heeft geïntegreerd in zijn eigen cafetariaplan. Ook vertelt hij welke rol Olympus Mobility daarin speelt.

Meer informatie nodig?

Contacteer ons gerust. We beantwoorden je vragen graag. Samen werken we aan een duurzamere mobiliteit.