Vlot beheer van je cafetariaplan

Olympus maakt het beheer van het cafetariaplan van je medewerkers gemakkelijk. De meeste mobiliteitsdiensten kan de werknemer rechtstreeks in de app aanschaffen en je betaalt enkel op maandbasis de verbruikte mobiliteit. Uitzonderlijke uitgaven worden verwerkt in het beheerportaal.

Als werkgever kan je op elk moment de status van het budget van je werknemer opvolgen.Alle uitgaven worden dan ook netjes gescheiden gehouden van de dienstverplaatsingen. Zelfs voor 10-rittenkaarten is geen vermenging mogelijk.

Maandelijks levert het Olympus beheerportaal je de nodige rapporten die je als werkgever kan gebruiken voor je sociaal secretariaat.

Elke werknemer kan gebruik maken van maximaal drie gescheiden budgetten

  • business budget : voor dienstverplaatsingen of cafetariaplan
  • Mobiliteitsbudget : conform de fiscale wetgeving 2019. Kan ook geconfigureerd worden voor het cafetaria plan budget.
  • privé budget : voor privé uitgaven. Dit is volledig gescheiden van de werkgever en wordt gekoppeld met de persoonlijke bank- of kredietkaart van de werknemer.