Customer Care medewerker

Olympus Mobility is een groeiende start-up die stevig verankerd staat om de mobiliteit van de toekomst mee vorm te geven.
Dankzij onze ingenieuze mobiliteitsapp bieden wij naadloze aansluitingen aan van het privé- en openbaar vervoer.

Een eerste ervaring binnen customer care en op zoek naar een nieuwe uitdaging met meer verantwoordelijkheid? Dan ben jij de persoon die wij zoeken om onze customer service mee vorm te geven.

Wie ben jij?

Jij hebt een bachelordiploma, of hebt ervaring die je hieraan gelijkschakelt.
Dankzij jouw eerdere professionele ervaring kent klantgerichte communicatie geen geheimen voor jou!

Je bezit een gezonde portie interesse voor digitalisering en zin om je te verdiepen in de functionaliteiten van ons product. De courante bureauticapakketten (Word, Excel,…) kennen geen geheimen voor hou. Je werkt nauwkeurig en weet je werk efficiënt te organiseren.

Je kan je vlot uitdrukken in Nederlands, Frans & Engels.

Jouw empathie, communicatieve & oplossingsgerichte vaardigheden maken jou het ideale uithangbord van ons bedrijf.

Hoe ziet jouw takenpakket eruit?

Je bent het eerste aanspreekpunt voor klanten. Hun klantenbeleving wordt zorgeloos dankzij jouw ondersteuning bij de Olympus app en het bijhorende beheersportaal.

Dankzij je dagdagelijkse contacten met hen bouw je een duurzame vertrouwensrelatie op. Dankzij jouw oog voor hun tevredenheid kan je ook meedenken over een efficiënte flow en de continue verbetering van het product.

Je maakt deel uit van het sales en marketing team en wordt aangestuurd door de sales en marketing manager. Je begeleidt nieuwe klanten bij de ingebruikname van ons product en staat in voor de opvolging en dagdagelijkse support.

Je werkt ook samen met de operations manager om onze klanten optimaal te kunnen ondersteunen.

Als Customer Care Medewerker stel je alles in het werk om de bedrijfsdoelstellingen te matchen aan de behoeften van de klant. Je streeft naar een gezond evenwicht tussen de noden van de klant en het maatwerk van het bedrijf.

Wij bieden:

  • Centraal gelegen werkplek in de Gentse binnenstad die goed bereikbaar is met het openbaar vervoer
  • Mogelijkheid tot deeltijds thuiswerk
  • Je komt terecht in een fijn & professioneel team.
  • Een stabiel en groeiend bedrijf met heel wat mogelijkheden tot zelfontplooiing.
  • Een competitief salaris aangevuld met maaltijdcheques, 13e maand, hospitalisatieverzekering

Meer info, contacteer koen.vandeputte@olympus-mobility.com – 0478/480.380

Heb je interesse en denk je aan het profiel te beantwoorden, stuur je CV en motivatie naar bovenstaand email adres.