Olympus Mobility biedt een Mobility-as-a-Service platform dat 35+ mobiliteitsdiensten integreert in één app. Medewerkers kopen digitale tickets meteen met de app. Aan het einde van elke maand ontvangt de HR- of mobiliteitsmanager slechts één factuur met alle mobiliteitskosten.
Het Olympus mobiliteitsplatform is de enige oplossing waarbij zowel de manager als de medewerker tijd en administratie besparen.
De Olympus-app biedt meer dan 35 verschillende opties.
Als HR, Fleet of Mobility Manager bepaal je zelf welke opties je activeert voor je collega’s.
Als HR, Fleet of Mobility Manager krijg je één beheerportaal om gebruikers aan te maken, mobiliteitsdiensten te activeren, budgetten en kilometervergoedingen te bepalen en meer. Aan het einde van elke maand ontvang je één factuur met alle mobiliteitskosten. Dit bespaart je uren administratie.
Ondertussen krijgen medewerkers één app om digitale tickets te kopen. Het is hun ‘one-stop-mobility shop’. Ze kiezen uit de geactiveerde mobiliteitsdiensten en gebruiken hun budget om hun reis te betalen. Ze kiezen altijd het vervoersmiddel van hun voorkeur en hoeven nooit meer te wachten op een vergoeding.
Bovenop het geactiveerde budget hebben alle gebruikers toegang tot een privébudget. Indien gewenst voegen ze zelf een budget toe met eigen middelen. Op die manier verplaatsen ze zich ook flexibel voor persoonlijke tripjes.