Dienstverplaatsingen digitaliseren met Sweco

In veel bedrijven worden de kosten mbt dienstverplaatsingen afgehandeld aan de hand van onkostennota’s al dan niet met behulp van een onkosten app. Dit vergt heel wat administratie, zowel bij werknemer als werkgever: de voorbereiding, de goedkeuring, doorstroming naar payroll, doorstroming naar boekhouding,… De uren die daar aan worden besteed kunnen uitgespaard worden door digitalisering.

Op welke manier kan ik het proces van de mobiliteitsonkosten digitaliseren? Hoe zorg je dat je medewerkers de juiste tarieven krijgen en gebruiken? Welke meerwaarde biedt deze digitalisering en hoe kan ik dat in de praktijk implementeren in mijn onderneming?

Wat zal je ontdekken?

✅ Welke voordelen de digitalisering van de dienstverplaatsingen oplevert.

✅ Hoe je als werkgever eenvoudig flexibiliteit biedt aan jouw werknemers.

✅ Hoe je eenvoudig deze digitalisering doorvoert aan de hand van de Sweco-case.

✅ Hoe je kosten en tijd bespaart dankzij digitalisatie.

✅ Hoe onze applicatie slimme mobiliteitskeuzes maakt en steeds de goedkoopste verplaatsing aanbeveelt.

Wie zal er spreken?

Bert Van Molle – Sales Manager bij Olympus Mobility

Koen Van De Putte – Managing Director bij Olympus Mobility

Kim Proost – Senior Projectleider bij Sweco en gebruiker van de Olympus-app

Leen Van Ransbeeck – HR medewerker bij Sweco