Leer het platform kennen samen met onze mobiliteitsadviseurs Bert of Jonathan. Krijg een antwoord op al jouw vragen.
Vul je bedrijfsgegevens in en maak je account aan.
Na bevestiging krijg je de logindetails voor het Olympus beheerportaal en een handleiding.
Log in op het beheerportaal en maak accounts aan voor je medewerkers.
Je medewerkers ontvangen automatisch een bevestigingsmail met uitleg, een downloadlink voor de app en logingegevens. Via sms krijgen ze hun unieke pincode.
Wijs iedere medewerker een gelimiteerd maand- of jaarbudget toe.
Dat kan voor woon-werkverkeer, dienstverplaatsingen, cafetariaplannen en het wettelijk mobiliteitsbudget.
Je bedrijfsbudget is het ‘potje geld’ dat je medewerkers gebruiken bij hun verplaatsingen.
Wanneer je een ondergrens instelt, krijg je automatisch een uitnodiging om het bedrijfsbudget aan te vullen. Zo voorkom je dat je medewerkers zonder budget vallen.
Nadat medewerkers de Olympus-app heben geïnstalleerd en ze beschikken over een budget, kunnen ze digitale vervoers- en parkeerbewijzen aankopen.
Bij elke aankoop gaat het bedrag automatisch van je bedrijfsbudget. Zolang dat budget niet op is én je medewerker zijn of haar persoonlijke limiet niet bereikt, blijven ze genieten van eenvoudige flexibele mobiliteit.
Elke maand ontvang je één factuur met een overzicht van de mobiliteitshistoriek, btw-bedragen en servicekosten.
Je kan daarnaast makkelijk rapporten raadplegen via het beheerportaal. Ook medewerkers toevoegen, budgetten aanpassen of nieuwe rollen toekennen, doe je in een handomdraai.
“De integratie van mobiliteit in een cafetariaplan was een budgetneutrale oefening. We plukken er vandaag de vruchten van.”
“Op onze locatie in Brussel kiest 90% van de medewerkers voor een alternatieve oplossing.”
“Olympus Mobility is een belangrijke troef bij het aanwerven van nieuwe medewerkers.”