1. Bestel de Olympus mobiliteitsoplossing via onze online bestelmodule en aanvaard daarbij de contractuele voorwaarden

  • Na verificatie van je gegevens bevestigen we je inschrijving
  • Je krijgt een login en paswoord op ons beheerportaal evenals een duidelijke handleiding

2. Zorg voor een beschikbaar bedrijfsbudget voor de mobiliteitsuitgaven van je werknemers. Dit wordt beschouwd als een voorschot op de factuur.

  • Vul je bedrijfsbudget aan door overschrijving van het gewenste bedrag met de gestructureerde mededeling die je werd toegekend. Je kiest zelf je beschikbaar budget.
  • Of vul je bedrijfsbudget aan via betaling vanuit de app. Elke app user met de rol ‘Mag bedrijfsbudget beheren’ kan opladen vanuit de app. Rol toekennen gebeurt via het Olympus beheerportaal. 
  • Indien je bedrijfsbudget onder een vooraf bepaald limietbedrag komt, krijg je automatisch een mail met de uitnodiging om je bedrijfsbudget aan te vullen.
Structuur bedrijfsbudget

3. Log in op ons beheerportaal en maak accounts aan voor je werknemers die je wil toegang geven

  • Maak een account aan 
  • Ken een budgetlimiet (Business budget en/of Mobility budget) per werknemer per maand of jaar toe
  • Je werknemers ontvangen automatisch een mail met uitleg, downloadlink en login
  • en automatisch een pincode via sms
Users options menu
Nieuwe gebruiker toevoegen

4. Werknemers downloaden de Olympus Mobility app en kunnen van start gaan.

  • Werknemers bestellen via de Olympus Mobility app hun treintickets, bus tickets, fietsdelen, autodelen ….. Je bedrijfsbudget wordt met het juiste bedrag gedebiteerd.
  • Zolang hun budgetlimiet niet bereikt is, en je bedrijfsbudget niet op is, kunnen ze verder bestellen.
Screenshot van de Olympus app homescreen thuispagina

5. Je ontvangt maandelijks één factuur die al voldaan is dankzij jouw bedrijfsbudget

  • Met een overzicht van je mobiliteitsverbruiken, BTW bedragen, abonnement- en service fees
  • Raadplegen van de details doe je via de rapporten die beschikbaar zijn in het beheerportaal