Olympus Refundr

Olympus Mobility gaat in zee met My Mobility Budget Butler (MMBB) om je werknemers te vergoeden voor transacties in het kader van hun (wettelijk) mobiliteitsbudget. Deze nieuwe dienstverlening noemen we Olympus Refundr.

Vanaf 1 juli 2021 kan je je werknemers een efficiëntere manier bieden om uitgaven te doen op hun mobiliteitsbudget, via het Olympus Mobility platform natuurlijk.

Een woordje uitleg lijkt ons op zijn plaats:

Soms is het niet mogelijk om de door de wet toegestane mobiliteitsproducten aan te kopen met applicaties of betaalkaarten. Denk aan het gebruik van een taxi die kredietkaart niet aanvaardt. Of bij de aankoop van een (elektrische) fiets in de Decathlon of de lokale fietswinkel.

Door het nieuwe initiatief van Olympus Mobility en MMBB – Olympus Refundr – behoren deze problemen tot het verleden.

Door de vergoedingsdiensten van MMBB in de Olympus-app te integreren, worden de terugbetalingsaanvragen gemakkelijk en ook efficiënter verwerkt voor goedkeuring, zonder dat dit extra tijd of geld kost. Het beheer van de terugbetalingsaanvragen wordt op die manier administratief een pak minder omslachtig en complex. En je verleent je werknemers een ongeëvenaarde dienst.

Een voorbeeld? Een van je werknemers koopt een fiets aan in het kader van zijn mobiliteitsbudget. Hij scant de factuur in via de Olympus-app. Olympus Mobility factureert de fiets aan je bedrijf en betaalt je werknemer de fiets integraal terug. Alles gebeurt automatisch. Eenvoudiger kan niet.  

Eenvoudigopweg